10
сәуір
2024
"Тұқым қуалайтын және жүре пайда болған белгілер" тақырыбында ашық сабақ өтті
Жаратылыстану бірлестігінің апталығы🔹
Биология пәні мұғалімі : Нугманова Айдана Бахтыбекқызы
✅Lesson Study ашық сабақ
-Сабақтың тақырыбы: Тұқым қуалайтын және жүре пайда болған белгілер
-Мақсаты: Тұқым қуалайтын және тұқымқуаламайтын белгілерді анықтау
✅Сынып : 7 "А"
-Сабақ психологиялық ахуалмен басталды, сыныпта командалық жұмыс жүргізілді. Үй тапсырмасы «Білім заряды» әдісі арқылы тексерілді.
-Сабақ барысында «Ой қозғау», «Мағынаны таны», «Кластер», «Plickers» әдістері тиімді қолданылды.
-«Ия/жоқ» әдісі арқылы сергіту сәті жүргізілді. Командалық жұмыстар жүргізілді соның ішінде жеке, жұптық жұмыстар болды.
-Бағалау парағы арқылы әр команда мүшесі бағалап отырды және өзара бағалау жүргізілді. -Сабаққа «Сызғыш» әдісі арқылы кері байланыс берілді. Сабақ мақсатына жетті
Биология пәні мұғалімі : Нугманова Айдана Бахтыбекқызы
✅Lesson Study ашық сабақ
-Сабақтың тақырыбы: Тұқым қуалайтын және жүре пайда болған белгілер
-Мақсаты: Тұқым қуалайтын және тұқымқуаламайтын белгілерді анықтау
✅Сынып : 7 "А"
-Сабақ психологиялық ахуалмен басталды, сыныпта командалық жұмыс жүргізілді. Үй тапсырмасы «Білім заряды» әдісі арқылы тексерілді.
-Сабақ барысында «Ой қозғау», «Мағынаны таны», «Кластер», «Plickers» әдістері тиімді қолданылды.
-«Ия/жоқ» әдісі арқылы сергіту сәті жүргізілді. Командалық жұмыстар жүргізілді соның ішінде жеке, жұптық жұмыстар болды.
-Бағалау парағы арқылы әр команда мүшесі бағалап отырды және өзара бағалау жүргізілді. -Сабаққа «Сызғыш» әдісі арқылы кері байланыс берілді. Сабақ мақсатына жетті