06
наурыз
2019
Бала..ата-ана..ұстаз...
Бала..ата-ана..ұстаз... Осы үштік одақ бір-бірмен тығыз байланыста болса ,тәрбиенің алмайтын қамалы жоқ.Баланың бақытты болуы –ата-ананың бақытты болуына байланысты. Ата-анасының бақытты сәтін көріп өскен бала өзін қауіпсіз, қамқорлықта, бақытты сезінеді. Отбасылық дұрыс тәрбие жағдайы- ең алдымен отбасылық атмосфера.Отбасы мүшелерінің тәрбие деңгейі, бір-бірін құрметтеуі,еңбекке,демалысқа деген дұрыс көзқарастары,сөзбен ғана емес іспен балаға үлгі көрсету болып табылады. «Жас бала –жаңа өркен жайған жасыл ағаш тәрізді»-дейді халқымыз. Отбасы-адамзат бесігін тербеткен ұя болса, баланың бас ұстазы-ата-ана. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі»деген ата-бабаларымыздан қалған асыл сөздің сырына үңілер болсақ, яғни бала әкеден ақыл, анадан мейір алады. Ата-анаға баладан жақын ешкім жоқ. Сондықтан қай ата-ана болмасын баласының білімді, әдепті болуын армандайды.
2 «б» сыныбының ұстазы Нұргүл Құлжағазықызының және «Әкелер кеңесінің» ұйымдастыруымен сынып оқушылары мен ата-аналары көктемнің алғашқы күндерінде қысқы табиғаттың соңғы көріністерін тамашалап ,таза ауада асыр сап ойнап, ән айтып, би билеп, әртүрлі сайыстарға қатысып, ,сырғанап тамаша демалыс өткізді.«Ата-ана –ұстаз-шәкірт » ынтымақтастық педагогикасы негізіндегітәрбиелік шаралардың ұрпақ тәрбиесінде ролі зор.
2 «б» сыныбының ұстазы Нұргүл Құлжағазықызының және «Әкелер кеңесінің» ұйымдастыруымен сынып оқушылары мен ата-аналары көктемнің алғашқы күндерінде қысқы табиғаттың соңғы көріністерін тамашалап ,таза ауада асыр сап ойнап, ән айтып, би билеп, әртүрлі сайыстарға қатысып, ,сырғанап тамаша демалыс өткізді.«Ата-ана –ұстаз-шәкірт » ынтымақтастық педагогикасы негізіндегітәрбиелік шаралардың ұрпақ тәрбиесінде ролі зор.